Uhlazený redesign pro Black+Decker

únor 02, 2014

Jeden ze symbolů amerického DIY hnutí, výrobce kutilských nástrojů Black & Decker, představil nové logo, balení produktů a barevnou škálu. Zásah je natolik razantní, že se jedná spíše o rebranding značky než-li pouhý redesign. Rozhodnutí opustit takto zavedenou a zažitou značku muselo být ale vskutku těžké. Tato velká změna je v souladu s novým směřováním společnosti: modernější a více zaměřené na uživatele místo na technologie.

pokračovat ve čtení




Si Scott vyšvihl skvělou typografii pro Grammy

leden 01, 2014

Je vždycky příjemné, když vaši oblíbení umělci dostanou velkou zakázku, se kterou si skvěle poradí. Proto mě potěšilo, že jeden z mých velkých inspirací, Si Scott, se podepsal pod typografii a design pro 56. ročník hudebních cen Grammy. Kampaň s názvem “Hudba nás osvobozuje” (Music Unleashes Us) vychází z faktu, že oproti hudbě jsme bezmocní. “Nutí nás podupávat si do rytmu a houpat se v bocích, ať už chceme nebo ne,” upozorňují kreativní ředitelé agentury TBWA\Chiat\Day, kteří celou kampaň vytvořili.

pokračovat ve čtení




Čím jednodušší, tím lepší

červen 06, 2013

Asi jako většina lidí z reklamní branže, jsem velmi bedlivě sledoval pražskou návštěvu Kena Segalla, jakožto jednoho z blízkých spolupracovníků Steva Jobse. Zaujala mě řada věcí, ale nejvíce mě chytlo za srdce téma, které mě v posledních letech trápí čím dál více a tak jsem se rozhodl ho rozebrat a popsat z vlastního pohledu. 

 

 

pokračovat ve čtení




Futurebrand rebrandovala ikonickou značku American Airlines

leden 01, 2013

Světově známá brandingová agentura Futurebrand vytvořila novou identitu pro American Airlines, ke které se americký dopravce odhodlal víceméně po 40ti letech. Rebranding přichází v důsledku velmi bouřlivých a složitých období pro American Airlines, jako bylo konkurzní ochrana v roce 2011 a také zvěsti o fúzi s jiným dopravcem.

pokračovat ve čtení




eBay po 17ti letech redesignoval

září 09, 2012

Po sedmnácti letech došlo k tomu co snad ani nikdo nečekal, že eBay konečně redesignuje své logo. Jako značka se eBay určitě zapsala do dějin a do jisté doby bylo logo velmi dobře fungující, nicméně posun více do korporátu byl již čirou nutností a značce nesmírně prospělo. Za sebe říkám ano, jedná se o velmi povedené řešení.



pokračovat ve čtení




Je nejvyšší čas změnit patentové právo?

srpen 08, 2012

Sleduji aktuální průběh patentového sporu mezi Applem a Samsungem. Když tak čtu popis jednotlivých patentů firmy Apple, tak mi to v několika případech přijde poněkud absurdní a ptám se, není patentové právo zbytečné nebo není nutné ho změnit?

pokračovat ve čtení